fbpx

אינסטגרם – הנה לכם כמה טיפים לקידום העמוד שלכם, בחינם!

אינסטגרם, רשת חברתית הצומחת בקצב מסחרר, לאט לאט רואים לא מעט עסקים אשר מנסים לבסס את נוכחותם בה. אם אתם מעוניינים לקדם את פרופיל האינסטגרם שלכם בצורה טובה וחינמית, הנה לכם מספר טיפים שכדאי להכיר.

נרשמתם לאינסטגרם? אתם דואגים להעלות תמונות, ושומרים על עמוד מעודכן והפוסטים שלכם לא מגיעים לקהל אליו כיוונתם ולא מייצרים לכם את התנועה והמכירות להם ציפיתם?
קראו את המדריך הבא ואנחנו מקווים שזה ישנה את התמונה

 

  1. כוח השיתוף של הרשתות החברתיות.
    יש לכם פרופיל בפייסבוק ואתר אינטרנט? חברו אליהם את פרופיל האינסטגרם שלכם. בוורד פרס תוכלו להתקין תוסף שיראה את התמונות שלכם מהאינסטגרם אצלכם באתר,
  2. שימו לב שאתם מעלים תוכן שהוא נכון לכם.
    כשזה נוגע לתחום הקידום האורגני במנועי החיפוש באינטרנט, אומרים שהתוכן הוא החשוב ביותר.
    למה התכוון המשורר?
    חשוב לדעת שאין חשיבות לתחום אותו אתם רוצים לקדם, גם אם מדובר במכירת ליפסטיק או שאולי אתם רוצים לקדם סוכנות אופנועים, התוכן חייב להיות איכותי ותואם לקהל היעד שלכם. כשמדובר בתוכן אנחנו לא מתכוונים רק לתוכן טקסטואלי, אנחנו מתכוונים לכל תוכן אותו תעלו לאוויר, אם מדובר בתמונה, סרטון או מילה מסויימת, היא חייבת להיות קשורה ומתאימה לקהל היעד!
    חשוב להבין, לכולם יש מקום לפרסום באינסטגרם, כל עוד זה נעשה נכון.
    א. מוצרים
    אתם מוכרים אופנועים? הגיע הזמן להעלות תמונות מקצועיות לעמוד האינטסגרם שלכם!

    תמונה של אופנוע

    ב. לקוחות
    אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את עצמכם היא דרך הלקוחות שלכם, לקוחות מרוצים שמוכנים להצטלם בעסק שלכם, מראה אמינות, גורם אפקטיבי במיוחד.
    ג. שתפו את העוקבים מה קורה מאחורי הקלעים
    ספרו את הסיפור שעומד מאחורי ההצלחה, הראו את המוסכניק שמטפל ללקוח ברכב, את הילד שמכין גלידה… כל אלו מייצרים קרבה למותג אצל הלקוח.
    ד. שתפו את העוקבים בטיפים
    שתפו מידי שבוע בטיפים בתחום העסק שלכם, טיפים יכולים להפוך ויראליים וליצור חשיפה עצומה, כי לקבל טיפ לא עולה כסף אבל יכול לחסוך הרבה מאוד…

  3. שמרו על אותנטיות
    אל תנסו לדחוף את הקהל לקנות, מצאו את הייחוד שלכם ומה אתם יכולים לתת למשתמשים– זה יבנה אמון של העוקבים בעמוד ויביא להמרות רבות.
    כמו שאומרים – “תמונה אחת שווה אלף מילים”

    תמונה של חומוס

  4. האשטאג
    מידי שניה עולות לאינסטגרם אלפים אם לא עשרות אלפים של תמונות, אם תעשו גלילה מחדש כל שניה תראו משהו אחר, זו הסיבה שהומצא ה”האשטאג” – המצאה גאונית של אינסטגרם.
  5. צלמו תמונות איכותיות
    חשוב לדאוג שהתמונות אותם אתם מעלים לעמוד האינסטגרם שלכם יהיו מקצועיות ככל הניתן וכמובן שלבו אפקטים ופילטרים מעניינים. אין צורך במצלמה שעולה אלפי שקלים, אני מבטיח לכם שגם מהאיפון שלכם או הסמסונג תוציאו תמונות מאוד איכותיות, קחו את הזמן בבחירת התמונה!

  1.