fbpx

קורס AI – בינה מלאכותית, מה זה בכלל? האם זה תחום מעניין? האם זה הכרטיס כניסה שלי להייטק?

קורס AI – בינה מלאכותית. האם זה קורס קל או קשה? כמה אני ארוויח? כמה זמן אני אלמד? כל זאת ועוד בכתבה.

קורס AI

תוכן עניינים

  • מה עושים מפתחי AI
  • קורס AI – בינה מלאכותית – האם זה מתאים עבורי
  • מתכונת הקורס
  • מפתח AI  – שכר
  • קורס  Machine Learning – למה דווקא ב Real Time

קורס AI – בינה מלאכותית    הוא למעשה קורס הלוקח אתכם אל תוך עולם הבינה המלאכותית. במהלך קורס זה תלמדו על העיקרון המניע את כל מערכות הבינה המלאכותית – למידת מכונה.

קורס Machine Learning יעניק לכם את כל הכלים להשתלבות באחד התחומים החמים ביותר בעולם כרגע, תחום המשנה את כל תחומי חיינו ומכתיב מחדש את חוקי המשחק.

אין ספק כי תחום הבינה המלאכותית הופך להיות הגורם הדומיננטי בשוק, וקורס זה יעניק לכם את הכלים הנכונים להשתלבות בשוק ההייטק הצמא למפתחים בתחום הבינה המלאכותית.

מה עושים מפתחי AI

מפתח למידת מכונה הוא למעשה מתכנת העוסק באלגוריתמים וכתיבת שורות קוד, כלומר בונה מערכות בינה מלאכותית בעלי יכולת למידה לצורך שיפור ביצועים, ביצוע תחזיות ועוד.

למידת מכונה היא המנוע מאחורי כל יישום של בינה מלאכותית, וכאלו יש הרבה. מפתחי בינה מלאכותית עוסקים בפיתוח ויישום של מערכות מבוססות למידת מכונה והם יכולים להשתלב בתחומים שונים הכוללים את מדע הנתונים, תחום הרפואה, תחום המדע, העיצוב ולמעשה כל תחום אפשרי. במסגרת התחום של Machine Learning ניתן להתפתח לתחומים שונים ומעניינים.

קורס AI – בינה מלאכותית – האם זה מתאים עבורי

תחום הבינה המלאכותית הוא הוא אחד התחומים הנחשקים ביותר היום, זאת בשל המשכורות הגבוהות, הביקוש הרב לעובדים והעיסוק בחזית הטכנולוגיה. אך כאשר בוחרים מסלול קריירה, חשוב להבין את מאפייני התפקיד ואת התאמתו עבורכם.

תחום למידת המכונה הוא למעשה תחום של תכנות וכתיבת שורות קוד, עבודה הכוללת ישיבה מול מחשב. אך יחד עם זאת, בהתאם לכיוון שבו תתפתחו, אתם עשויים להזדקק לתכונות נוספות כמו תקשורת בין אישית על מנת להעניק פתרונות ללקוחות.

זה תחום דינמי הדורש מכם גם מחשבה יצירתית ויכולת חשיבה מחוץ לקופסה עם נכונות להתמודד עם אתגרים חדשים.

קורס  Machine Learning – למי מתאים הקורס

  • כישורי מחשב בסיסיים ( הפעלת Windows OS )
  • ידע בסיסי במתמטיקה וסטטיסטיקה ( אין צורך להיות מתמטיקאי רק הבסיס )
  • אין צורך בניסיון קודם בתכנות.

מה לומדים בקורס AI

מכללת Real Time מציעה מספר מסלולי לימוד בתחום הMachine Learning והבינה המלאכותית. מסלול מקיף המתאים למי שאין לו רקע בתחום, או מעט רקע, וכולל את כל תחומי הלימוד הרלוונטיים. וזאת לצד קורס רגיל או קורס בהתאמה אישית עבור אנשים בעלי רקע בתחום אשר זקוקים רק להשלמות.

המסלול המקיף מורכב מ 2 חלקים:

Machine Learning & Data Science

  • קורס ML Fundamentals – קורס זה עוסק באחד מנושאי הליבה של בינה מלאכותית, למידת מכונה. בקורס זה נלמד לבנות אלגוריתמים הלומדים ישירות מהנתונים ומשפרים את עצמם.
  • קורס Scientific Python – בקורס זה תלמדו על עבודה עם ספריית הקוד SciPy המספקת לכם ארגז כלים חשוב מאוד לפיתוחי בינה מלאכותית.
  • קורס ML With Python – קורס זה מחבר בין המודלים והאלגוריתמים של למידת מכונה, לבין שפת התכנות פייתון הנחשבת לאידאלית לפיתוח יישומי AI.
  • קורס Deep Learning with Tensorflow – בקורס זה תכירו את תחום ה Deep Learning, שלב מתקדם יותר של למידת מכונה בו אנו נעזרים במודלים שיפעלו ויסיקו מסקנות בדומה למוח האנושי.

Software Programming Courses

  • קורס פייתון | קורס Python – במהלך הקורס תלמדו כיצד לפתח תכנה באמצעות פייתון, אחת משפות התכנות הפונקציונלי החזקות ביותר, המתאימה למגוון יישומים.
  • קורס SQL – בקורס נלמד על  עבודה עם בסיסי נתונים, תקשורת, הרצת שאילתות ושליפת מידע וביצוע פעולות שונות.
  • קורס AWS – קורס זה יחשוף בפניכם את מערכת שירותי הענן של אמזון, וכיצד לעבוד עם הכלים שהיא מציעה לכם.
  • קורס GIT (Version Control) – לימוד מערכת GIT לניהול גרסאות. מערכת בעזרתה תוכלו לייעל את זרימת העבודה ולייעל את התהליכים.

תנאי קבלה

  • בוגרי מכללות או אוניברסיטאות המעוניינים להתמחות בפיתוח מערכות בינה מלאכותית –  AI
  • מהנדסי חומרה/ תוכנה/ מדעי המחשב חסרי ניסיון בתחום זה אשר מעוניינים בהסבה מקצועית
  • בעלי רקע וניסיון קודם רלוונטי לרבות פיתוח בשפת פייתון, עבודה עם מערכת ההפעלה לינוקס

מתכונת הקורס

מכללת Real Time מציעה לכם קורס AI – בינה מלאכותית . מקיף של 340 שעות אקדמיות.

החברה אף מציעה התמחות מעשית (סטאז’ מעשי) במחלקת הפיתוח של החברה במהלכה מחלקת משאבי האנוש מלווה את הבוגרים בבניית קורות חיים, יצירת פרופיל LinkedIn, ופניה לראיונות עבודה בחברות ההייטק.

משנים שעברו ידוע כי מעל 90% מהבוגרים שעברו התמחות מוצאים עבודה בשנה הראשונה!

ניתן לסיים את הקורס בין תוך 9 עד 12 חודשים, 2-3 מפגשים בשבוע, ולהצטרף לשוק העבודה.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (פרונטלית בתל אביב וגם מקוונת – בחירה שלכם), כאשר כל השיעורים מוקלטים וניתן לחזור ולצפות בהם לצורך חזרה ורענון.

כמו כן, הנרשמים יכולים ליהנות משיעורים פרטיים במתכונת אחד על אחד, ללא צורך בתוספת תשלום!

הלימודים מתקיימים בבוקר ובערב

מפתח למידת מכונה  – שכר

כל ארגון מבין שללא בינה מלאכותית הוא במהרה יאבד את יתרונו התחרותי. כל חברה מעוניינת להציע ללקוחותיה פתרונות בינה מלאכותית וליישם אותם במוצריה, כמו גם להשתמש בבינה מלאכותית במסגרת הצרכים הארגוניים הפנימיים. ישנו ביקוש גדול לעובדים, והמשכורות בהתאם.

מפתח אלגוריתמים Machine Learning יכול להתחיל עם  שכר של כ 18,000 שקל. תוך שלוש שנים, עם רכישת הניסיון ניתן להגיע לשכר של 21,000 שקל ואף יותר.  ואלו מכם שישתלבו בתפקידים ניהוליים צפויים להגיע לשכר של מעל 30,000 שקלים.

למה כדאי ללמוד בקורס למידת מכונה?

קורס AI  – בינה מלאכותית מעניק לכם את הכלים להשתלב באחד התחומים המבוקשים ביותר בתום ההייטק – תחום הבינה המלאכותית.  העתיד נמצא בבינה המלאכותית, והיצע העבודות בתחום הוא בעל פוטנציאל גדול מאוד.

יישומי הבינה המלאכותית מגיעים לכל תחום בחיינו, והעולם זקוק למפתחי למידת מכונה.

ומלבד הצורך הקיים בשוק, זהו גם נושא מרתק והזדמנות להיות חלק משינוי עולמי, ולהכיר את הטכנולוגיות של המחר.

קורסMachine Learning –

למה  דווקא ב Real Time

מכללת  Real Time   מציעה לכם תכנית לימודית עדכנית המקנה לכם את כל הידע והכלים הדרושים להשתלבות בתפקידי בינה מלאכותית. אנו שמים דגש על תכנים עדכניים ורלוונטיים, והם מוגשים לכם עם הרבה מאוד תרגול. אנו מעמידים לרשותכם משאבים הכוללים תרגול אישי ללא תוספת תשלום, כמו גם שיעורים מוקלטים.

צוות ההוראה שלנו מגיע מתחום ההייטק, ויכול לתת לכם טיפים מועילים והכנה אמיתית להשתלבות בשוק העבודה. וזאת לצד התמיכה הרבה של מחלקת ההשמה, שתעזור לכם בכתיבת קורות החיים, הכנה לראיונות עבודה, ותלווה אתכם עד להשתלבות בשוק העבודה.