fbpx

מטרת קידום אורגני והדרך הנכונה לעשות אותו

רק כדי להבין את סדר גודל התופעה, בכל שנייה מתבצעים מעל ל – 600,000 חיפושים במנועי החיפוש בעולם, מעל 80 אחוז מהם, הם חיפושים במנוע החיפוש – גוגל. לפי נתונים אלו כדי לך להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש הטבעיות בגוגל(קידום אורגני), כשהגולש מחפש ביטוי שקשור לעסק שלך.

קידום אורגני בגוגל

זו בדיוק המטרה של קידום אורגני, להביא את האתר שלך למקום הראשון בגוגל בתוצאות החיפוש לביטויים הרלוונטיים לך.

אז איך זה בעצם עובד? האלגוריתם של גוגל בודק עשרות אם לא מאות פרמטרים על מנת לקבוע האם האתר שלכם רלוונטי וראוי להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש.

הנה חלק מהפרמטרים:

  1. כתרות דף האתר
  2. איררכיה נכונה של האתר
  3. זמני טעינת העמודים
  4. איכות התוכן באתר
  5. זמני הביקור הממוצע באתר

ישנם עוד מאות פרמטרים אותם המקדם חייב להכיר (לפחות את רובם) על מנת להתאים את האתר שלך לגוגל, עבודה זו נקראת אופטימיזציה.

 

משהו שחשוב לדעת על קידום אתרים אורגני

קידום אורגני דורש סבלנות. קידום אתר נכון ואפקטיבי הוא תהליך שנבנה לטווח הרחוק. בזכות עבודת הקידום האורגני שעושים ב UP-DIGITAL, בחירת המילים הנכונות ויצירת תשתית לקידום רחב עם הכלים המתקדמים שאנו משתמשים, התוצאות מגיעות באופן קבוע וטבעי.

מה זאת אומרת טבעי?
בביטויים שבהם תהיו מדורגים גבוה, התנועה תגיע בלי קמפיין, בלי תשלום על כל קליק ובלי הגבלה על כמות הקליקים שתקבלו.

קידום אורגני במנועי החיפוש

מה כוללת עבודת הקידום האורגני ב - UP-DIGITAL

מחקר מילים

ביטויים עיקריים שנמצאו במחקר המילים שבוצע. המחקר כולל ביטויים המופיעים כיום בגוגל, ביטויים שנמצאו רלוונטיים וביטויים מומלצים לקידום.
מחקר מילים זה והמיקומים בוצע על האתר עצמו, בהמשך הדרך יתקיים מחקר מילים ומתחרים נרחב ולפיו יקבעו הביטויים לקידום. שימו לב, בתחתית הטבלה נמצאים המון ביטויים בהם אתם לא מופיעים בחיפוש, עם פוטנציאל עצום ואופציה לקידום.

אופטימיזציה טכנית

  1. הנחיות לשיפור זמני טעינה
  2. טיפול בעמודי 404
  3.  ביצוע הפניות 301 לעמודים רלוונטיים
  4. איתור עמודי 500
  5. בדיקות התאמה למובייל לפני הנחיות גוגל

אופטימיזציה לתמונות האתר

הוספת תגית ALT לכל התמונות באתר + כיווץ תמונות במידת הצורך
בבדיקה באתר ניתן לראות כי ישנן תמונות להן לא מוגדרת תגית ALT, דבר שהוא חובה מבחינת נגישות ועוזר מאוד בקידום האתר.

קישורים

בניית קישורים פנימיים
בניית קישורים פנימיים בעמודי האתר ע”פ הביטויים הנבחרים לקידום.

בניית קישורים חיצוניים

בדיקת הקישורים הנכנסים לאתר, במידה וישנם אתרים “רעים” המקשרים הסרתם
בניית קישורים באתרים מארחים ושתופי פעולה של תוכן.

המלצה לתוכן נוסף לאתר

המלצה לכתיבת תוכן נוסף לאתר ע”פ מחקר המילים והביטויים הנבחרים לקידום.