fbpx

אסטרטגיית קידום

כיצד נבנה אסטרטגיית קידום אתרים?

בניית אסטרטגיית קידום אורגני  מ-א’ ועד ת’

קידום אורגני יכול להפוך למשימה מורכבת מאד אם לא נבנה אסטרטגיה נכונה ומקיפה.

הנה מספר צעדים שחייב לקחת בחשבון כשניגשים לבניית אסטרטגיית קידום אורגני.

  1. אופטימיזציה

לפני שניגש לקדם ביטויים רבים באתר, יהיה עלינו לקדם את העמודים הראשים באתר. מדובר בעיקר בעמוד הבית, עמוד אודות ועמוד בלוג. הדפים הראשיים בעמוד ייצרו עבורנו ערך רב לטובת הקידום האורגני של האתר לטווח הארוך.

הנושאים החשובים שיש לטפל בהם:

אופטימיזציה לתוכן האתר:

1. הטמעת מילות מפתח בתכנים באתר
2. יצירת תוכן בתגיות תיאור וכותרות
3. שיפור מערך הקישורים של האתר
4. המלצות על עמודי תוכן באתר

אופטימיזציה טכנית באתר:

1. הנחיות לשיפור זמני טעינה
2. טיפול בעמודי 404
3. ביצוע הפניות 301 לעמודים רלוונטיים
4. איתור עמודי 500
5. בדיקות התאמה למובייל לפני הנחיות גוגל

  1. קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר
    קישורים חיצוניים, הם למעשה קישורים מאתרים אחרים המפנים לאתר שלך. קישורים אלו מראים לגוגל רלוונטיות האתר שלך, כשבונים אסטרטגיית קידום, חשוב להסתכל קדימה ולבנות מפת קישורים לאתר, ישנה חשיבות רבה לאיכות האתר המקשר ופחות לכמות, אם זאת חשוב מאוד לעשות זאת ולא לדלג על שלב זה.
    חשוב לוודא שהקישורים המפנים לאתר שלנו מגיעים מאתרים רלוונטיים.
    לדוגמה, קישור לאתר פירות לא יכול להגיע מאתר העוסק בבניה, וקישור לאתר העוסק בבניה לא יכול להגיע מאתר העוסק במשלוחי פרחים. ישנה חשיבות מאוד גובהה לנושא האתר המקשר.
  1. יצירת עמודי תוכן רלוונטיים
    כאשר אנו יוצרים עמודי תוכן לאתר, יש לחשוב על התוכן אותו אנו מפרסמים.
    מלבד לכך שהתוכן באתר מן הסתם יהיה קשור לנושא האתר והמותג שלנו, כדאי לנו לפנות ע”י תוכן לקהל לפי יעדים גאוגרפיים למשל, כך נוכל להתרחב ולהופיע ביותר ביטויים במנועי החיפוש.
    לדוגמה, אתר העוסק במשלוחי פירות בכל הארץ, נמליץ לו לכתוב עמודי תוכן לפי משלוחי פירות בכל עיר בה הוא נותן שירות.

    לסיכום,
    אסטרטגיית קידום היא דבר חשוב ביותר לפני שבכלל מתחילים לעבוד, הדרך תהיה ברורה לשני הצדדים ונקודות הציון בדרך יהיו ברורות.
    כדאי ליצור גאנט עבודה מסודר הכולל את כל השלבים לפי זמנים ויעדים כך תוכלו לשלוט וליצור סדר בעבודה.