fbpx

קידום ברשתות חברתיות

מה היא המשמעות של קידום ברשתות חברתיות ?

פרסום העסק שלכם ברשתות החברתיות לא מצריך השקעה כלכלית גבוהה, היום.
כיום כל עסק יכול לקדם ברשתות חברתיות, החל מהעסק הקטן ביותר ועד לעסק הגדול ביותר. כולם נמצאים שם, וגם אתם יכולים (מוכרחים)…

קידום ברשתות חברתיות

מה צריך על מנת לפרסם ברשתות החברתיות?

הקמת דף עסקי באחת הפלטפורמות, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו…
בדף זה תשתמשו לכל מטרה, פרסום מידע ללקוחות שלכם, המותג שלכם ללקוחות פוטנציאלים, תיחזוק היחסים עם הלקוחות שלכם ופניה ללקוחות חדשים.

בואו נלך רגע אחורה, אתם  זוכרים שלפני מספר שנים, על מנת לפרסם את העסק, הייתם צריכים להשקיע אלפי ועשרות אלפי שקלים על פרסום, אם מדובר על שלטי חוצות, עמוד בעיתון או פליירים שרובם נזרקו לפח…
העולם השתנה, מה שהכרנו בעבר, בפרסום בדפוס עדיין קיים אך הוא מתפוגג מהר, עולה המון כסף ולרוב יגיע לקהל לא ממוקד.

הגיע הזמן להתקדם ולקדם את העסק שלכם ברשתות החברתיות.

יתרונות הקידום ברשתות חברתיות

מודעות המותג 
להבדיל ממנועי החיפוש הקידום ברשתות חברתיות יש יתרון אחד פשוט, הקהל הפוטנציאלי שלכם לא צריך לחפש את המותג, והוא לא חייב לדעת על קיומו.

הגעה לקהלים חדשים
בעזרת הרשתות החברתיות תוכלו להגיע לקהלים חדשים, קהלים שלא פניתם אליהם לפני כן מסיבות כאלו ואחרות כמו גילאים, מרחק וכו…

קהל יעד רלוונטי 
אחד השינויים הגדולים ביותר שהרשתות החברתיות הביאו לנו הוא טירגוט קבל היעד, בעבר פרסמנו באופן מאוד כללי, בשלטי חוצות, עיתונות ופליירים, כיום על ידי חשיבה נכונה ניתן להגיע לקהל היעד אליו אנחנו רוצים להגיע, לפי גילאים, תחומי עניין, אזורי דמוגרפי סטטוס ועוד…קהל יעד

 

עדכונים בקליק ללקוחות שלכם
ברשתות החברתיות ניתן לעדכן את כלל הלקוחות שלכם בקליק, ניתן לעדכן שעות פעילות, מוצרים חדשים ברכה לחג מבצעים ועוד… 

קידום ממומן או קידום אורגני (לא ממומן) 
עמוד עסקי ברשתות החברתיות לא מחייב אתכם להשקיע כסף על קידומו,  פעילות אורגנית בעמוד שלכם תגדיל לבד את כמות העוקבים ותיצור לבד הכרות עם המותג שלכם.
אך חשוב לדעת, בעלות של כמה שקלים ביום, תוכלו לפרסם את העסק שלכם ולהגיע לאלפי אנשים חדשים.

ניתוח נתונים
אחד היתרונות הבולטים בקידום ברשתות חברתיות הוא האופציה לראות נתונים על היקף החשיפה, המעורבות, העוקבים, מספר המרות, ועוד. באמצעות מידע זה נוכל לעשות שינויים בצורה חכמה, ומושכלת ולבנות אסטרטגית קידום מכוונת מטרה.