קידום אורגני בגוגל
בניתם אתר והוא יפה ומושקע, אם הוא יהיה במקומות נמוכים בגוגל כנראה שרמת החשיפה אליו תהיה אפסית. אם אתם רוצים שהאתר שלכם ייחשף לכמות אנשים רבה ויביא לכם תנועה, לידים והמרות אתם חייבים לצאת למסע של קידום אורגני. ללא קידום אורגני כל מה שהשקעתם באתר כנראה, ילך לפח.
אם אתם רוצים להגיע למעלה ברשימת החיפושים של גוגל, עבודת קידום אורגני מקצועית וסבלנית תקדם את האתר שלכם לקדמת התוצאות של גוגל. עבודה זו דורשת סבלנות רבה, עד שנראה תוצאות מעבודת קידום זו כנראה שיעברו להם 3-4 חודשים.
קידום אורגני שונה מאוד מקידום ממומן.
לקידום אורגני מספר יתרונות בולטים:
- איכות הגולשים לאתר גבוהה בהרבה מקידום ממומן.
- התשלום הוא עבור הקידום ולא עבור חשיפות וקליקים לגוגל כמו בקידם ממומן.
- אחוז הכניסות למודעות אורגניות דרך מנועי החיפוש גבוהה בכ-70 אחוז מאחוז הכניסות למודעות ממומנות.
- הקידום לא נעלם ברגע שמפסיקים אותו כמו בקידום ממומן.
חסרון:
- תהליך הקידום האורגני לוקח מספר חודשים ועד שיראו תוצאות במנועי החיפוש צריך להעזר בסבלנות רבה.
אם זאת חשוב מאוד להיות קשוב למקדם ולבקש לראות מה נעשה ואילו שינויים כן ניתן לראות בכל זמן העבודה.
קידום אתרים אורגני מתחלק ל – 2:
- עבודת ON-SITE
עבודת קידום אתרים אורגנית על האתר עצמו: כתיבה נכונה של כותרות ותיאורים, בניית קישורים פנימיים, כתיבת תוכן לפי מחקר מילים ועוד. - עבודת OF-SITE
עבודת קידום אתרים אורגנית לאתר שלך דרך מקורות חיצוניים, רכישת קישורים, שיתופי פעולה עם אתרים מארחים בתחום ועוד.
אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאתם צריכים את העזרה שלנו בקידום האתר שלכם.
נשמח לתת ייעוץ והכוונה ללא כל התחייבות לפני שניגשים לעבוד.
תהליך הקידום האורגני
מחקר מילים:
קידום אתרים אורגני חייב להתחיל במחקר מילים או בשפה המקצועית “מחקר מילות מפתח”
מהוא אותו מחקר מילים? רשימה של עשרות, מאות ולפעמים אלפי ביטויים הקשורים לנושא האתר וע”י סקירה מדויקת שלהם נוכל לבנות אסטרטגיית קידום לפי ביטויי מפתח.
בניית אסטרטגיית קידום:
אסטרטגיה של עבודת קידום אורגני היא למעשה מיפוי נכון של הפרויקט הכולל תכנון תהליך העבודה שיביא לתוצאות אפקטיביות ומיטביות:
- בחירת סדר עדיפויות לעמודים שעוברים אופטימיזציה
- איך בוחרים את התהליך הקצר ביותר על מנת להביא תוצאות מהירות תוך עבודה על שאר האתר.
- איך בונים את הקישורים החיצוניים לאתר.
אופטימזיציה
עבודת האופטימיזציה לא מסתיימת לעולם. בתהליך קידום אורגני, תמיד נוכל לשפר דברים באתר מכל הבחינות:
- קישורים
- שיפור מהירות האתר
- תשתיות טכניות
- שיפור התוכן
אין לזה סוף!
תהליך האופטימיזציה של קידום אתרים בgoogle מתחלק ל -2:
אופטימיזציה טכנית (מהירות האתר, אבטחה, התאמת האתר למובייל ועוד)
אופטימיזציה ל-SEO (שיפור כותרות ותיאורים, קישורים פנימיים, שילוב מילות מפתח בטקסטים וכו’).
שאלות תשובות
קידום אורגני – הנגשת האתר למנועי החיפוש כך שיהיה כאתר שהכי נכון ורלוונטי להציב במקומות הראשונים בתחומו.
מוזמנים להמשיך לקרוא בהרחבה על קידום אורגני.
על מנת לעשות קידום אורגני בצורה הטובה ביותר דבר ראשון יש לדעת שלגוגל יש אלגוריתם בו מעל ל-200 פרמטרים שונים בהם צריך לעמוד. כמובן שאנו לא יכולים לדעת את כל 200 הפרמטרים אך את חלקם הקריטיים לביצוע מקדם טוב חייב להכיר.
את ההבדלים העיקרים ניתן לראות ב”כיס”, על קידום ממומן המפרסם ישלם עבור כל קליק (כניסה לאתר) לעומת זאת בקידום אורגני אנו לא משלמים עבור קליקים אלא עבור העבודה של המקדם.
נוסף על כך, קידום ממומן הוא טוב לעכשיו, ברגע שנפסיק לשלם הפרסום פשוט ירד, לעומת זאת לקידום אורגני לוקח זמן להראות תוצאות, אך שמגיע ליעדים שלו קשה מאוד להוריד אותו.
דבר ראשון העבודה השוטפת של המקדם, אותה הוא מבצע על האתר בכדי שהאתר יעלה בצורה אורגנית ולא תצטרך לשלם אלפי שקלים נוספים לקידום ממומן לגוגל.
דבר שני: רכישה של קישורים חיצוניים ותוכן. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אורגני, הוא בניית קישורים חיצוניים ע”י הקישורים החיצוניים גוגל לומד על רלוונטיות האתר.
ככל שיש לאתר יותר המלצות “קישורים” ממקורות “אתרים” מהימנים כך הוא חזק יותר.
עבודת קידום אורגני אמנם נעשית ע”י מקדם כבר מהרגע הראשון בו נגע באתר אך זמני התגובה של גוגל שונים ומשתנים לפי מדדים שונים כמו גודל האתר, רלוונטיות ועוד. מידי יום מנועי החיפוש סורקים את הרשת ע”י זחלנים, כאשר הם מגיעים לאתר שלך הם סורקים אותו מחדש את ולפי הסריקה נקבעים שינויים במיקומים. לפעמים יכול לקחת חודשיים ואפילו שלושה עד שרואים שינויים ראשונים.
המטרה בבניית אסטרטגיית קידום אורגני נכונה היא להפנות את הגולשים לדף עם התוצאה המדויקת ביותר עבור מה שחיפשו. על מנת לעשות זאת, אנו מקדמים מספר ביטויים שונים לאותו אתר אך כל ביטוי יקדם עמוד אחר באתר לפי הרלוונטיות של החיפוש.
דוגמה: הביטוי “קישורים” יוביל לדף הבית של סוכנות קניית קישורים כי הבנו שאנשים שכותבים בשורת החיפוש קישורים הם כאלו שרוצים לקבל מידע כללי יותר על קישורים ולכן דף הבית יהיה מדויק יותר עבורם.
הביטוי “קניית קישורים” יוביל את הגולש לאותו אתר של סוכנות קניית בקישורים אך הדף המקודם יהיה הדף באתר שמדבר על קניית קישורים
לא! וחשוב לדעת שאם מקדם כזה או אחר יבטיחו לכם שתהיו במקומות הראשונים ראו זאת כדגל אדום! ותעברו לחפש מקדם אחר.
אנחנו יכולים לעשות את המקסימים על מנת להגיע למקומות הראשונים אך בסופו של יום אנחנו לא גוגל. גוגל קובעים לפי אותם 200 פרמטרים ועוד את המקומות והדירוגים, ולכן לא ניתן להבטיח להיות במקום הראשון, ניתן להבטיח לעשות את המקסימום!
רוצים להתחיל? השאירו לנו פרטים ואנחנו נחזור אליכם עם סקירה מורחבת של האתר שלכם והצעת עבודה הכוללת דוח מיקומים, מצב האתר מבחינת טגיות ועוד…
לכם נשאר רק להשאיר פרטים….